Pagina's

dinsdag 18 maart 2014

Foto-blog

Hallo allemaal.
Vandaag een blog met veel foto's. Zo wil ik laten zien waar ik de laatste tijd mee bezig ben geweest.

Zoals ik bij andere blogs ook heb gezien , ben ik ook heerlijk buiten in de tuin bezig geweest.
Ik geniet van al het moois wat er weer uit de grond komt.
En onze stenen dame heeft ook een klein poetsbeurtje nodig. Ik houd van verweerd maar het wordt me iets te groen.





Voor een klein prijsje dit leuke schappenkastje gekocht. Ik ga er nog wat mee doen maar weet nog niet precies wat. Een andere kleur of licht verven en opschuren?


Heb af en toe last van " voorjaarskriebels ". In onze achterste hal ben ik begonnen met de muren opnieuw te sauzen. Het knapt er lekker van op. Gelijk wat met de kastjes geschoven.
Onze katten kunnen het ook wel waarderen.




We hebben de perenbomen gesnoeid en flink wat van de takken in huis gezet.
Inmiddels staan ze binnen al prachtig in bloei,  buiten loopt alles ook goed uit maar zal de bloei nog even duren.


Groetjes, 
Willy

7 opmerkingen:

  1. De foto met je katten vind ik super leuk...kijk ze nou zitten...mooi hoor!
    Je bent druk geweest zeg...je vakkenbak vindt ik ook leuk...daar ga je veel plezier van krijgen.
    Fijne Dag.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja voorjaar de mooiste tijd van het jaar. Gezellige foto's.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo te zien heb je al helemaal de voorjaarskriebels! Ik vind je katten foto ook super leuk. Ze zijn echt voor je aan het poseren!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo Willy, jij hebt duidelijk niet stil gezeten. Wat is het heerlijk hè, dat we zo vroeg in het jaar al buiten in de tuin kunnen werken. En je bent ook nog muren aan het schilderen... Dat schappenkastje vind ik heel erg mooi, ben heel benieuwd naar hoe het er straks uit komt te zien...
    Ik wens je een heerlijke dag vandaag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo willy, wat heb je er gezellige en mooie foto`s van gemaakt, ja we zijn wel verwent he met dit mooie voorjaarsweer. en dat schappen kastje vind ik super, ik kom zoiets niet zo gauw tegen, maar wie weet. nog een fijne dag en groetjes, riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige katten heb je! Heel mooi, die foto's!
    Heerlijk bezig geweest met verven en de tuin.
    De perenbloesem is prachtig.
    Geniet van dit mooie seizoen.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Willy,altijd blij weer wat van je te kunnen lezen!maar zo te zien zat je niet stil de laatste maand en bij het mooie weer is het toch altijd leuk buitenklusjes te doen.heel leuke foto's!
    groeten uit het ook zonnige belgie van debora

    BeantwoordenVerwijderen