Pagina's

vrijdag 6 december 2013

It was super nice!

Dat is wat de vriendin van onze oudste zei van haar eerste Sinterklaasavond.
We hebben het heel gezellig gehad.
Er waren weer superleuke surprise gemaakt en bedacht. Ik sta ieder jaar weer versteld van de creativiteit van mijn kinderen. 
Zo knap, dat hebben ze niet van mij ;-(


(de taai-taai popjes zijn gebakken en gemaakt door zoon, mmmm....lekker!)

Het pakje wat ik via internet had besteld is ook nog gekomen. Ik had weliswaar mijn surprise al afgemaakt met een gedicht er bij dat Sint het vandaag niet zou afleveren ivm de storm. s ' Middags nog gekeken in de brievenbus, wel post maar niet het pakketje.
Toen ik om half 6 nog even snel naar de winkel ging, was er weer post in de
brievenbus en ja hoor het zat er bij. Ik heb er maar een nageleverde bestelling van gemaakt.

Maar dat was nog niet alles!!!
Ook mijn blogswap zat in de brievenbus. Spannend!
En wat zaten er leuke cadeautjes in. 
Kijk maar even mee.




 

Mijn pakje kwam van Tjits van het blog " Thuis bij Tjits ". 
Lieve Tjits, heel erg bedankt voor al het moois wat je hebt gemaakt.
Nu de Sint het land uit is, ga ik een beetje kerstsfeer in huis maken.

Daar passen deze mooie spulletjes goed bij.
Ik weet al een heel leuk plekje voor de hanger.
Ook Lynda, bedankt voor het organiseren van de blogswap.
Volgend jaar lijkt het me leuk om weer mee doen!


Prettig weekend.
Willy











7 opmerkingen:

  1. Fijn dat jullie een gezellige Sinterklaas hebt gehad.
    En de kerstswaps zijn heel leuk. Ik zie diverse voorbij komen.
    Wens je een mooi weekend, Willy!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja volgend jaar hoop ik ook mee te doen met de kerstwaps, dat lijkt me zo leuk. Ik kan alleen niet goed zien wat Tjits gemaakt heeft. Maar zo ik lees ben je er erg blij mee. Ik wens je een fijn weekend.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat je even laat weten dat je niet veel ziet van de cadeautjes. Ik had, dacht ik, er meer foto's op gezet. Ergens iets fout gegaan denk ik.
      Maar ze staan er nu op, het zou jammer zijn als je al die mooie spulletjes niet kon zien.

      Verwijderen
  3. Wat fijn dat jullie avond zo geslaagd was, heerlijk toch om zo samen te genieten.
    Je mooie cadeautje van Tjits ziet er goed uit hoor!! lekke rin kerstsfeer.

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke spulletjes heb je gekregen!
    Lijkt me ook leuk om met zo'n swap mee te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super dat je kids zo creatief zijn met de surprises. Hier moeten we nog wel eens helpen. Leuk dat jij bent verwend met kadootjes door Tjits. Ik ben ook zo blij met de spulletjes die jij voor mij hebt uitgekozen. Vooral het huisje vind ik helemaal geweldig. Die komt vast nog weleens voorbij op mijn blog. Fijn weekend. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je blij bent met je kadootjes, ik vond het heel leuk om te doen.
    En wat leuk dat jullie zo'n gezellig sinterklaasfeest hebben gevierd mét surprises daar hou ik van! Wij hebben het gisteren gevierd, was ook erg leuk!

    Fijne week Willy,
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen