Pagina's

dinsdag 11 juni 2013

Stoere roos.

   
Nu nog alleen, 
maar over een paar weken is het weer een zee van witte rozen.
Het is wel een mooi gezicht, die ene roos die al stoer staat te bloeien.


Zoals ik al op meerdere blogs heb gelezen genieten jullie ook weer van jullie tuin of balkon.
Ik ga elke dag wel even door de tuin om te kijken wat voor moois er weer te zien is.
                 







Ook de moestuin doet het goed.
We hebben sla in overvloed, volgens de kinderen iets te veel van het goede.
Maar omdat ik verschillende slasoorten heb staan, zoals gewone sla, pluksla, rode sla, ijsbergsla, rucola, lijkt het iedere keer toch weer iets anders op 
tafel ;-))

Toen ik zo net de tuin in liep om even een foto van de moestuin te maken hoorde ik geritsel tussen de bessenstruiken.
En kijk eens wat daar zat?
Zo lief, zo klein, ik hoop maar dat onze katten hem niet in de gaten krijgen.


  
Groetjes
Willy.

5 opmerkingen:

  1. Mooie tuin heb je, en sla kun je nooit genoeg hebben, zo lekker!
    Och.. dat vogeltje is schattig, hier in de tuin ook veel jonge vogels.
    Fijne Avond.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou jij hoeft van de zomer geen honger te lijden he? En wat een prachtige bloemenpracht heb je in de tuin staan. Gebieten he?
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is er heerlijk veel te zien bij jou in de tuin. Er staat al van alles in bloei. Ik vind die sieruien ook zo mooi. En wat een lief schattig vogeltje heb je op de foto gezet.
    Fijne avond.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellige tuin heb je! Mooi al die bloemen die gaan bloeien. Je hebt ook mooie pioenrozen.
    Vroeger aten wij thuis ook altijd uit de moestuin. En dan ging er ook heel wat in de diepvries voor de winter.
    En dat vogeltje dat even tevoorschijn kwam is prachtig!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier komen ook langzaam de rozen tevoorschijn....
    Prachtige tuin heb je en wat heerlijk een moestuin....
    Wat lief het pimpelmeesje....
    Hier zijn ze van de week allemaal uitgevlogen...heb foto's gemaakt die ik binnenkort eens zal plaatsen....
    Lieve groet,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen