Pagina's

maandag 3 juni 2013

Foodcovers.



Hoe vinden jullie deze?
Binnenkort hebben we een feestje (zie vorige post) en we hopen dat het een tuinfeest kan worden.
Voor het eten maken we een buffet voor onze gasten, we vinden het leuk om zo veel mogelijk van het eten zelf te maken en dan mooi neer te zetten op lange tafels.
Een beetje aankleding en decoratie mag daarbij niet ontbreken.
En toen zagen we deze rieten manden. Nou ja manden? Dat zijn het natuurlijk niet, ik wist eigenlijk niet goed hoe ze heten maar heb het even gegoogled.
Foodcovers zijn het, ja eigenlijk logisch maar je moet er maar net opkomen.
We wisten meteen dat we ze konden gebruiken, handig om iets onder te zetten maar we vinden ze ook gewoon heel leuk.
En wordt het geen tuinfeest, binnen zullen ze ook niet verkeerd staan.



Verder heb ik nog een andere lampekap gekocht. De oude lampekap was van een soort papier gemaakt en dat had z'n beste tijd gehad.
Zo kan de lamp weer een tijdje mee.




Zo maar nog even 2 tuinfoto's.




                                                 Groetjes 
Willy

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foodcovers! Leuk om ze met het tuinfeest te gebruiken. Maar ook voor de sier zijn al prachtig. Je houten Verkade kist is ook erg mooi hoor.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als het feestje heel binnenkort komt, kun je vast buiten zitten. En wat een mooie foodcovers heb je gevonden.
    Wat een mooie Verkadekist heb je staan.
    Succes met de voorbereiding Willy!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De foodcovers zijn heel erg leuk zeg, je feest kan beginnen...
    Je tuin ziet er ook al zo leuk uit, leuk je zinken teilen met hosta.

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo Sara dus...las ik! mar met deze mooie dingen kun je ook voor de dag komen! p naar het feest! Ik vind die foodcovers erg leuk!Groeten,Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och Willy wat zijn ze leuk de foodcovers. En nu maar hopen dat het dan een beetje zomers is he? Ik ben ook helemaal weg van je Verkadekist. Ik zie zulke mooie foto's.
    Ik wens je veel susses met je feestje.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen