Pagina's

vrijdag 21 juni 2013

Duimen jullie mee?


Morgen is ons " samen 100 " feestje.
We zijn er al bijna helemaal klaar voor. Vandaag taarten en quiches maken.
Ik kijk al dagen naar de weersvooruitzichten. Helaas wordt je daar niet helemaal vrolijk van.
Met dat mooie weer van de week had ik gehoopt op een echt tuinfeest. Maar de regen komt hier nu met bakken uit de lucht.
Maar ja wat nu valt, valt morgen niet! We houden de moed er in.
Duimen jullie mee voor (een beetje) mooi weer?

Groetjes
Willy





5 opmerkingen:

  1. Oh ik hoop zo dat je het tuinfeest kan gaan geven Willy....alvast een hele gezellige dag toegewenst...dat kunnen jullie alleen zelf maken ;-)
    Van harte!!
    Lieve groet,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop ook voor jullie dat het mooi weer is, en inderdaad wat vandaag valt, valt morgen niet.
    Alvast een hele fijne dag morgen.

    Prettig weekend,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop dat jullie een prachtig feest krijgen. Als het maar droog blijft.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop dat jullie feestje zonder regen verlopen is...hier giet het...maar wie weet heb jij gisteren heel veel geluk gehad.

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Ik ben helaas een beetje te laat om voor je te duimen. Maar ik hoop dat het weer bij jullie een beetje meeviel. En dat je een heerlijk feest hebt gehad. We horen het vast en zeker nog van je.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen