Pagina's

zaterdag 29 december 2012

HARTelijk welkom

Heerlijk hè die vakantie. Lekker langer in bed kunnen blijven, niet veel doen en als we wat doen eigenlijk alleen maar leuke dingen.
Gisteren nog weer even naar een tuincentrum geweest. Nou ja even? We gingen er om half 5 naar toe en het was zo maar kwart over 7 toen we weer buiten stonden.
Het was heerlijk rustig, we konden op ons gemak rondkijken. En..... het was opruiming, dat is natuurlijk helemaal prettig, daar hebben we geen hekel aan.
We hebben leuke dingen gekocht, waaronder heel veel hartjes. 
In veel verschillende variaties. Van stof, van metaal, van rotan. We willen volgend jaar een kerstboom met hartjes maken. Maar zo lang blijven ze niet ergens liggen hoor!
Ik ga ze ook leuk als decoratie in huis gebruiken. In sommige kun je een foto doen, die wil ik ophangen met een foto van onze kids erin.








Behalve die leuke hartjes heb ik ook een amarylisbol en bolletjes mos gekocht.
Ook dat was weer leuk afgeprijsd. Hiervan heb ik iets leuks geprobeerd te maken voor op tafel. Eerlijk gezegd ben ik wel tevreden over het resultaat.
Het staat mooi op de tafel.




Morgen is mijn schoonmoeder jarig, daar gaan we natuurlijk naar toe.
En daarna oudejaarsdag en nieuwjaarsdag, we hebben gezellige dagen voor de boeg.
Prettig weekend!

Groetjes
Willy


   



2 opmerkingen:

  1. Hoi Willy, hier ook een hartjesfan hoor, prachtig zijn ze, leuk dat je dan lekker kunt snuffelen in een rustig tuincentrum:)
    Je bollen staan ook zo mooi op tafel, lekker een beetje voorjaar.
    Alle goeds voor 2013 ik ga je volgen, je bent welkom op mijn blog.

    Een lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk al die hartjes, en als ze dan nog zijn afgeprijsd is het helemaal leuk kopen. Ik vind de schaal met het bolmos en de amaryllisbol erg leuk.
    Ik ga je volgen hoor. Fijn weekend. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen